5 Ocak 2011 Çarşamba

Ocak Sayısı Çıktı

Ajanda'nın Ocak sayısında bu ay neler var neler,
Online okumak veya pdf olarak indirmek için lütfen buraya tıklayın.

 
  • Pera Müzesinde Frida Kahlo sergisi
  • Unutulmayacak Savaş Filmleri
  • Markalaşma Sanatı "Hediye Çılgınlığı"
  • Röportaj "Meriç Renkver ile Kısa Filmler hakkında konuştuk"
  • Kışa Özel Lezzet "Boza"
  • Hobi "Pul Koleksiyonu"
  • Gemiyle Karayipler ( Bölüm2)
  • Ayın Blogu "Syrakusa ve Beterböcek"
  • Çocuk Tiyatroları
  • Yeni Çıkan Kitaplar
  • Vizyondakiler,
  • Eğlenceli Etkinlikler
http://www.ajandadergi.blogspot.com/

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaşasın :)
Bu akşam hemen indiriyorum...Kapak nefis..

Müge dedi ki...

Yine dopdolu ve enerjik bir sayı olmuş. Okudukça insanın bir sürü filme, tiyatroya, seyahata gidesi, bir sürü yemek yiyesi geliyor :))
Ellerinize sağlık!

Bu arada Syrakusa deşifre olmuş :)) Ee artık yollarda rahat bırakmazlar onu :D

Berna dedi ki...

Ellerinize sağlık. Keyifle okunan bir dergi bu!

Syrakusa'yı ve Beter Böcek'i dergide görmek ne güzel :)

Momentos dedi ki...

Çok beğendim dergiyi... elinize sağlık. Bu sayıda bir de izlediğimiz bir simayı görmek ayrıca keyiflendirdi. Eminim röportajda çok eğlenmişsinizdir Syrakusa/Beter Böcek ile :)

Aboneniz oldum derhal. Teşekkürler, iyi yayınlar...

Adsız dedi ki...

ben indiremiyorum nedense :(

pluie

Sinem Ergun dedi ki...

pluie, uyarınız için çok teşekkürler, başka bir adres yükledim, tekrar denermisiniz lütfen, umarım bu sefer indirilebilir.

şebnem dedi ki...

yeni takip ettiğim ajanda dergisini herkese tavsiye ediyorum. Okurken dünyaya bakış açım değişiyor; modayı, sanatı yakından takip ediyorum. Dergiye emek veren herkese teşekkürler.

Cevap Kaynağım
Yanıbaşımdaki Dost
Dopdolu İçerik
Gençlik Aşısı
Yakın Arkadaşım,
Vazgeçilmezim
Değişim
İyi ki varsın.
Takipçinizim
Başvuru Kaynağım
Teşekkürler

Adsız dedi ki...

Malesef indiremiyorum ben nedense ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum daha önceki sayılarınızı sorunsuz indirdim. Hata şimdi de denedim eski bir sayıyı indirmeyi oldu ama bu sayı olmuyor beni aynı sayfaya yönlendiriyor sadece.

diğer arkadaşlar anlaşılan indirebilmiş sorun benden kaynaklanıyor sanırım.

pluie

Sinem Ergun dedi ki...

pluie, çok üzüldüm bu duruma. Dergi 25 Mb büyüklüğünde eğer istersen mail yoluyla direkt göndermeyi deneyebilirim. ergun.sinem@gmail.com adresine bir mail atarsan sana gönderebilirim.

Adsız dedi ki...

Gönderdim. Çok teşekkürler :)

Sayın KARACA dedi ki...

Derginizi büyük bir zevkle okuyorummm. Online ve ücretsiz sunumunuz için çok çok tesekkür ediyorum.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık efendim.

Nesobaby'nin Karayip maceralarına geçen aydan beri bayılarak ve masum bir kıskançlıkla takip ediyorum :) :) :) Ah o gemide bende olsaydımm diyorummmm :)

Nesobaby dedi ki...

:) Sayın Karaca teşekkür ederim :)) Ben de o günleri kıskançlıkla anıyorum ah şuu an ben de orada olsaydım diye :)