3 Ağustos 2010 Salı

Ağustos Sayısı Çıktı

Ağustos Sayısının yine her sayfası bilgi dolu, eğlenceli ve keyifli bir ay geçirmeniz için önerilerimizle hazır.

İndirmek için tıklayın
Online okumak için sitemizi ziyaret edin lütfen. http://ajandadergi.blogspot.com/

Bu sayımızdan birkaç başlık
Pera'da Made in Japan Rüzgarı
İstanbul'da Turist Olmak "MISIR ÇARŞISI"
Leonardo di Caprio Filmleri
Kardeşimi Hem Seviyorum Hem Kıskanıyorum
Hüzünlü Bir Şehir "MOSTAR"
Bir Kaşık Bilgi "Ramaza'ın Bereketi"
İnceleme "Christopher Nolan"
Markalar Mercek Altında
Bir Yazar Bir Kitap "Halide Edip Adıvar"

5 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

Her zamanki gibi yine dopdolu bir sayı olmuş. Gerçekten ellerinize emeğinize sağlık. Çok yorucu ve çok ciddi bir iş. Çok başarılısınız:) Çok öptüm... Sevgiler...

Berra Bayka dedi ki...

keyifle okudum dergiyi .. elinize sağlık çok beğendim gerçekten dopdolu bir dergi ..bundan sonra sürekli takip edicem..

Unknown dedi ki...

12 Angry Men yazısı yarıda kesilmiş sanırım.

Sinem Ergun dedi ki...

Ata İsmet Özçelik, gözümüzden kaçmış, dikkatin ve uyarın için teşekkürler, düzeltene kadar şimdlik buraya son paragrafı tekrar koyayım bari.))
Sinem Ergun

Düşünce sistemimizde kemikleşmesine izin verdiğimiz önyargılarımızla, karşımızdakiyle empati kurmadan kendi değerlerimize göre dar bir açıdan baktığımız penceremizden başkaları hakkında nasıl yargıya varabildiğimizin farkın varıyoruz bu filmle.

Unknown dedi ki...

Rica ederim :) Aynı filmi ben de kendi blogumda yazdığım için özel olarak o yazıyı aradığım için dikkat ettim :)